۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84691482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی بوشهر آغاز شد

بوشهر - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: طرح آماده‌باش نوروزی مراکز درمانی این مدیریت با استقرار تخت‌های آماده خدمت در کلیه واحدهای درمانی آغاز شد.

 حسن اسماعیلی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی تامین اجتماعی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: مراکز درمانی تامین‌ اجتماعی استان بوشهر با تشکیل ستاد نوروزی برای استمرار و ارائه خدمات در تعطیلات نوروز، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی بیان کرد: به‌منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال مراجعین تعدادی تخت در مراکز بستری و سرپایی استان جهت مواجهه احتمالی با خیزش موج بعدی کرونا مهیا کرده است.

اسماعیلی اظهارداشت: در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های سلمان فارسی بوشهر، مهر برازجان، حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه، پلی کلینیک تخصصی مبعث بوشهر و درمانگاه تخصصی شهید مطهری گناوه به صورت شبانه‌روزی و همچنین پلی کلینیک امام موسی کاظم (ع)برازجان با افزایش دو ساعته شیفت کاری به ارائه خدمت به مراجعین می‌پردازند.

وی افزود: با توجه به حجم ورود مسافران نوروزی به استان ساز و کارهای لازم ارائه خدمت به مسافران نوروزی و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی پیش بینی شده و مراکز سرپایی تامین اجتماعی استان نیز در کنار مراکز بستری خدمات مورد نیاز مراجعین را ارائه خواهند کرد.

 اسماعیلی تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ها ورود مسافران نوروزی به استان برخلاف سال گذشته زیاد خواهد بود و بر این اساس تمهیدات لازم در بخش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در قالب آماده باش نوروزی مراکز درمانی اندیشیده شده و اقدام‌های لازم برای پذیرش و خدمت رسانی به مسافران به نحو مطلوب انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: بیماران و بیمه‌شدگان می‌توانند هرگونه مسائل و مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را در طول تعطیلات نوروزی از طریق شماره تلفن 07733341744 به کشیک و آنکال ستاد نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha