۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳
کد خبر: 84692230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار نمایش خیابانی و سرود نوروزی در مشهد اجرا می‌شود

مشهد- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:۲ هزار نمایش کوتاه و سرود در کنار دیگر اقدامات فرهنگی طی ایام نوروز در مشهد اجرا می‌شود.

محمد حسین زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای ایام نوروز مجموعه‌ای از فعالیتهای فرهنگی در داخل شهر شروع شده است که از جمله آنها ۵۴ نمایش خیابانی کوتاه با هزار اجرای نوروزی و همچنین هزار اجرای سرود است.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در خیابانهای منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع)، پایانه مسافربری، راه آهن، فرودگاه، پارکها و ایستگاههای فرهنگی انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، اجرای طرح بهار خوان با معرفی ۵۰ کتاب برتر ادبیات دینی در حرم مطهر رضوی را از دیگر برنامه های نوروزی برشمرد و گفت: مسابقه کتابخوانی مادرانه با موضوع جمعیت نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

حسین زاده با بیان این که در سینماها هم در اکران نوروزی به صورت خاص فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" اکران می‌شود افزود:جشنواره نوروزگاه نیز در آرامگاه فردوسی در حال اجراست.

وی ادامه داد: در پیاده راه آیت الله واعظ طبسی منتهی به حرم مطهر رضوی هم ۳۰ غرفه فرهنگی، هنری و صنایع دستی در نمایشگاه بهار زندگی برپا شده است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم در حوزه صیانت از خانواده برنامه‌هایی را برگزار می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha