۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۱۰
کد خبرنگار: 3196
کد خبر: 84693286
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در لرستان رحلت حجت الاسلام ری شهری را تسلیت گفت

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی ری شهری (رحمة الله علیه) را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در پیام حجت‌ الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی آمده است: ارتحال عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی ری شهری (رحمة...علیه) موجب تأثر و تأسف گردید.

در پیام نماینده ولی فقیه در لرستان آمده است: این روحانی خدوم و یار حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در طول عمر با عزتش خدمات ارزشمند و مختلفی در عرصه علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از مبارزات پیش از انقلاب اسلامی و پس از آن از جمله خدمتگزاری در وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور، تاسیس و مدیریت دانشگاه علوم قرآن و حدیث، سرپرست حجاج بیت الله الحرام، نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام)، حضور اثرگذار در مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مناصب دیگر و همچنین اثار ارزشمند قلمی در حوزه علوم قرآن و حدیث و تربیت شاگردان فرهیخته موجب ممتاز و برجسته شدن آن عالم انقلابی و با اخلاص گردید.
در این پیام آمده: اینجانب فقدان این عالم دانشمند، دانا، توانا و خدمتگزار را به محضر حضرت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، حوزه های علمیه،مردم شریف شهر ری و تهران، ارادتمندان، شاگردان و بازماندگان تسلیت می‌گویم.
از خداوند متعال برای آن عالم پارسا، علو درجات، رحمت و رضوان الهی و برای خانواده و منسوبان مکرمشان صبر و اجر درخواست می‌نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha