۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84693645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حزب الله لبنان درگذشت آیت الله ری شهری را تسلیت گفت

۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲
کد خبر: 84693645
حزب الله لبنان درگذشت آیت الله ری شهری را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - حزب الله لبنان در پیامی درگذشت آیت الله « محمد محمدی ری شهری » نماینده تهران در دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان در این پیام که امروز (چهارشنبه) منتشر شد، آورده است:  خبر درگذشت عالم گرانقدر و مجاهد حجت الاسلام و المسلمین شیخ «محمدی ری شهری» (رحمت الله علیه) که چندین دهه در خدمت به اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی، کار و کوشش فراوانی داشت را با کمال تأثر زیاد دریافت کردیم. 

حزب الله لبنان در پیام خود با اشاره به اینکه آیت الله ری شهری در طول عمر خود مناصب حساس و مهمی را بر عهده گرفت، اضافه کرد: ایشان  در تمام مراحل زندگی خود به امام راحل (قدس سره) و مقام رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله) وفادار بود و از علمای برجسته‌ای بود که علاوه بر کتاب‌های فراوان که مکتب اسلام را غنا بخشید، دایره المعارف‌های حدیث با کیفیتی را منتشر کرد. 

این حزب با بیان اینکه «ما آن مرحوم را از نزدیک می‌شناختیم» افزود: او از دوستداران مقاومت اسلامی لبنان؛ و در شرایط و مراحل مختلف حامی و مدافع آن بود و فقدان ایشان را ضایعه بزرگی می‌دانیم. 

حزب الله لبنان این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری  حضرت آیت الله خامنه‌ای و سایر مسئولان و علما در نظام جمهوری اسلامی و حوزه‌های علمیه و خانواده محترم ایشان، طلاب و علاقه مندان به ایشان تسلیت گفت و از خداوند متعال خواست که ایشان را مشمول رحمت واسعه خود قرار دهد و با رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و خاندان پاکش (علیهم السلام) محشور گرداند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha