۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84694479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ بازرس بهداشت محیط در خراسان جنوبی فعالیت دارند

۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸
کد خبر: 84694479
۱۲۰ بازرس بهداشت محیط در خراسان جنوبی فعالیت دارند

بیرجند - ایرنا - مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۱۲۰ بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب ۲۵ اکیپ در طرح سلامت نوروزی استان خراسان جنوبی فعالیت دارند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، مهدی پاک‌نیت در حاشیه بازدیدهای طرح سلامت نوروزی افزود: اجرای این طرح از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ماه برای حفظ سلامت مسافران و هم‌استانی‌ها ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این طرح، نظارت بر مراکز و اماکن حساس، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مراکز اقامتی، بین‌راهی همچنین سامانه‌های آبرسانی انجام می‌شود.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: بازرسی‌ها در این بازه زمانی هر روز از ساعت هشت تا ۲۰ در زمینه کنترل مواد غذایی، وضعیت بهداشت محیط مراکز و اماکن همچنین کنترل کیفی آب آشامیدنی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در طرح سلامت نوروزی امروز از یک مرکز اقامتی شامل پذیرش مسافر، اقامت در اتاق‌ها، وضعیت رستوران و آشپزخانه هتل همچنین از یک فروشگاه زنجیره‌ای مواد غذایی بازدید انجام شد.

پاک‌نیت تاکید کرد: مسافران برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کنند و فاصله‌گذاری اجتماعی در همه مکان‌ها رعایت شود.

وی گفت: هموطنان با مراجعه به مراکز اقامتی و تهیه و توزیع مواد غذایی و سایر اماکن در صورت مشاهده موارد نقص بهداشتی یا تخلف با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند و موارد را برای پیگیری به بازرسان بهداشت محیط اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha