۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84694678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوگاه شهدای گیلان در خوزستان میزبان یکصد زوار خارجی از ۱۴ کشور شد

رشت - ایرنا - مسئول سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان گفت: اردوگاه شهدای گیلان میزبان حدود یکصد زوار خارجی در قالب کاروان راهیان نور در خوزستان شد.

سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه اردوگاه شهدای گیلان در خوزستان میزبان کاروانهای راهیان نور است، تا روز سوم فروردین ماه حدود یکصد زوار خارجی جامعه المصفی العالمیه در این اردوگاه اسکان داده شدند.

وی افزود: جامعه المصطفی العالمیه قم پذیرای طلاب خارجی است که در ایران مشغول به تحصیل هستند و این طلاب در قالب کاروان راهیان نور از کشورهای سوریه ، لبنان ، عراق ، گرجستان ، پاناما، اندونزی، تانزانیا، نیجریه ، ترکیه ، آلمان ، بنگلادش ، سوئد ، هلند و مالزی در ارودگاه شهدای گیلان اسکان داده شدند.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان ادامه داد: همچنین علاوه بر عزیمت طلاب خارجی به این اردوگاه، حدود ۵۰۰ زائر گیلانی و غیر گیلانی با خودروهای شخصی و همچنین با اتوبوس در اردوگاه شهدای گیلان اسکان داده شدند.

 مسئول سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان ادامه داد: اردوگاه شهدای گیلان به مساحت ۲۰ هکتار و ظرفیت ۲ هزار نفر در روز در کنار شهدای هویزه دایر شده که این اردوگاه با رعات تمامی دستورالعمل های بهداشتی، میزبان کاروانهای راهیان نور سراسر کشور است که تاکنون حدود ۶ هزار نفر در قالب کاروانهای راهیان نور و همچنین با خودروهای شخصی به این اردوگاه عزیمت کردند.

سرهنگ ستیزه بیان کرد: از سوی دیگر در حرکت شایسته ای، اقشار مختلف مردم گیلان در قالب کاروانها و تعددای نیز با خودروهای شخصی به مناطق دفاع مقدس و به اردوگاه شهدای گیلان عزیمت کردند و این روند همچنان ادامه دارد که در این راستا، مردم سایر نقاط کشور نیز با خودروهای شخصی در ایام نوروز به مناطق دفاع مقدس عزیمت می کنند که ما نیز در اردوگاه شهدای گیلان پذیرای آنان هستیم.

 مسئول سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان اظهار کرد: با توجه به این امر، امسال کاروانهای نور حوزه علمیه و بسیج طلاب نیز راهی این مکانهای مقدس شده اند و از مسئولان گیلان دعوت می‌کنیم تا به همراه اعضای خانواده و پرسنل خود به سرزمین نور سفر و عزیمت کنند تا ما در اردوگاه شهدای گیلان میزبان آنان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha