سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد: سیب زمینی با قیمت مناسب در یاسوج عرضه می شود 

یاسوج - ایرنا - سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیب زمینی با قیمت مناسب هر کیلوگرم ۹۰ هزار ریال در میدان میوه و تره بار شهر یاسوج مرکز این استان عرضه می شود در حالی که هم اینک با قیمت هر کیلوگرم ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار ریال در بازار استان به فروش می رسد. 

سید علی معتمدی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از چنین اقدامی کمک به کنترل هر چه بهتر بازار شهر یاسوج است. 

وی افزود: ۱۰۰ تُن سیب‌ زمینی از مزارع گواهی شده خارج از کشور با رعایت اصول قرنطینه ‌ای و با نظارت سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی برای مصارف صنعتی و خوراکی وارد کهگیلویه و بویراحمد شده است. 

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد دلیل واردات این میزان سیب زمینی به استان را کمبود و افزایش قیمت آن در بازار دانست. 

معتمدی پور بیان کرد: بدلیل تزریق این میزان سیب زمینی به بازار کهگیلویه و بویراحمد دیگر کمبودی در این زمینه وجود ندارد. 

وی عنوان کرد: سیب زمینی های وارداتی به کهگیلویه و بویراحمد درجه یک بوده و بالاترین کیفیت را دارند. 

معتمدی پور ابراز داشت: نشانی مراکز عرضه سیب زمینی با قیمت مناسب در میدان میوه و تره بار یاسوج شامل میدان مرکزی میوه و تره بار واقع در تل خسرو، مرکز خرده فروشی شماره یک واقع در چهارراه هلال احمر، مرکز خرده فروشی شماره ۲ واقع در میدان جهاد و مرکز خرده فروشی شماره ۳ واقع در خروجی پل اول بشار  (ترمینال ۱۳ آبان سابق) و مرکز خرده فروشی شماره ۴ واقع در بلوار قرنی (جنب سوله بازار ماهی سابق) است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha