خطیب موقت جمعه کیش: مسوولان اولین مخاطبان شعار سال هستند

کیش - ایرنا - خطیب موقت جمعه جزیره کیش گفت: مسوولان به ویژه مدیران و دست اندرکاران قوه مجریه اولین مخاطبان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق شعار سال است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد رضایی در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره کیش با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسوولان کشور به ویژه قوه مجریه اصلی ترین مخاطبان رهبر از این نماگذاری است که انتظار می رود دولت سیزدهم در سال جاری گام های قابل قبولی در تحقق این شعار بردارد.

وی اضافه کرد: پس از مسوولان، مردم دومین مخاطبان شعار رهبر معظم انقلاب هستند تا در فضای عمومی جامعه در جریان امور مسائل اقتصادی قرار بگیرند و با حمایت و حرکت همسوی خود تحقق این شعار را تسریع ببخشند.

حجت الاسلام رضایی یادآور شد: انتظار می رود امسال با توجه به شعار سال با اقدامات مناسب به ویژه کارهایی بر پایه علم و تجربه در راستای کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری، ارتقای کیفیت محصول تولیدی و رقابت پذیری تولید داخل در بازارهای جهانی انجام شود.

وی گفت: با توجه به تاکید رهبری دولت سیزدهم هم اکنون با ریل گذاری متفاوت خود در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی در حال حرکت بوده و امسال نیز انتظار می رود در راستای هدف گذاری رهبر معظم انقلاب برای افزایش ۲ برابری تعداد شرکت های دانش بنیان برنامه های منسجم و قابل عملی تدوین و اجرا کند.

خطیب موقت جمعه کیش با اشاره به سالروز حمله رژیم آل سعود به کشور یمن در ۱۲ فروردین ۱۳۹۳ اظهار داشت: مردم این کشور نشان دادند که مقاومت بهترین راه حل حفظ استقلال کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha