۶ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۰۲
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84696041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهروندان خراسان شمالی از سامانه بازرگام چهار هزار سفارش گرفتند

بجنورد-ایرنا- مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: شهروندان استان چهار هزار سفارش از سامانه بازرگام خرید اینترنتی کردند و اقلام خریداری شده رایگان به در منازل افراد ارسال شد.

مهندس جلیل رمضانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بیش از ۱۵ تن کالا از طریق سامانه بازرگام توسط شهروندان این استان اینترنتی خریداری شد اظهار داشت: برنج، مرغ، گوشت قرمز، روغن، ماکارونی، شکر و انواع میوه از جمله کالاهای اساسی هستند که در این سامانه ارائه می شود.

وی با بیان اینکه خرید همه کالاهای تنظیم بازارو همچنین سایر اقلام در این سامانه اینترنتی با قیمت مصوب امکان پذیر است، گفت: تحویل کالا در درب منازل رایگان است و هیچگونه هزینه‌ای بابت ارسال پرداخت نمی‌شود.

رمضانی اظهار داشت: فعالیت سامانه بازرگام از دهم بهمن ماه گذشته در این استان آغاز شده که استقبال نیز به نسبت خوب بوده است.

دولت برای تنظیم بازار برخی از کالاها سامانه‌ای به نام بازرگام ایجاد کرده است که در آن کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی عرضه می‌شود.

سامانه بازرگام، یک سامانه اینترنتی است که در آن کالاهایی از جمله مرغ منجمد، تخم‌مرغ، شکر، روغن و برنج را با قیمت مصوب دولت عرضه می‌کند.

متقاضیان می‌توانند کالای مد نظر خود را از طریق این سامانه سفارش دهند و کالا ظرف ۲۴ ساعت به دست مشتریان می‌رسد.

حدود ۴۴ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha