۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 84696270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: ۵۰ هزار مسافر در استان اقامت داشتند

۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 84696270
استاندار همدان: ۵۰ هزار مسافر در استان اقامت داشتند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ۵۰ هزار مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در هتل ها، مهمانپذیرها و ستاد اسکان آموزش و پرورش استان اقامت داشتند.

«علیرضا قاسمی فرزاد» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فضای مناسبی در استان برای حضور گردشگران و بازدید از اماکن تفریحی، توریستی و تاریخی فراهم شده و تاکنون بدون هیچگونه مشکلی کارها صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: طبق بازدید اواخر اسفند سال گذشته از غارعلیصدر این مجموعه مکان و فضای مناسبی را برای گردشگران نوروزی فراهم آورده است که سبب پویای صنعت گردشگری شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه تاکنون ۲۷ هزار گردشگر از غارعلیصدر بازدید کردند اظهار داشت: رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک در مراکز تفریحی و توریستی و تجمعات همواره باید مورد توجه شهروندان و مسافران نوروزی قرار گیرد.

قاسمی فرزاد گفت: بسیاری از مدیران در تعطیلات نوروزی وقت و توان خود را صرف خدمت به مردم و گردشگران نوروزی کردند و نیروهای امدادی، انتظامی و راهداری در طول شبانه روز مراقبت های لازم را داشتند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نسبت به رسیدگی به وضعیت بیماران کرونایی و عرضه مواد غذایی در رستوران ها و دیگر اماکن، کنترل وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه ای داشتند.

استاندار همدان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به کنترل بازار به خوبی تلاش کرده و هم اینک شاهد فراوانی کالاهای اساسی و میوه در سطح بازار هستیم و اجازه ندادیم کمبودی ایجاد شود.

وی اظهار داشت: معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رییس سازمان هلال احمر در هفته نخست نوروز ۱۴۰۱ در استان همدان حضور یافته و در جلسه از خدمات صورت گرفته توسط مسئولان ابراز رضایت و قدردانی کردند.

وی تصریح کرد: میزان نیاز استان به مرغ در عید نوروز افزایش یافت و به همین دلیل میزان کشتار روزانه تا سه برابر افزایش یافت و از خروج مرغ نیز جلوگیری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha