۱۰۱ تیم در طرح نوروزی پلیس راه همدان مشارکت دارند

همدان- ایرنا- سرپرست پلیس راه استان همدان گفت: ۱۰۱ تیم به همراه همه توان لُجستیک و نیروی یگان های انتظامی ۵۲ دستگاه خودرو، ۵۱ دستگاه موتور ۱۳۵ پاس پیاده راهنمایی و رانندگی در طرح نوروزی مشارکت دارند.

سرهنگ غلامعلی همایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: راهداری همدان با ۳۴ پایگاه ثابت و سیار و ۳۱۲ دستگاه خودرو و ۵۳۳ نیرو،  هلال احمر با ۲۶ پایگاه و یک پایگاه امداد هوایی و ۱۲۰ دستگاه خودرو، مرکز فوریت های پلیسی با روزانه ۴۷ تیم فعال و ۱۰۳ نیرو و امداد خودرو با ۴۳ دستگاه خودرو و ۴۶ نیروی آماده به خدمت در طرح نوروزی ۱۴۰۱ به مسافران خدمت رسانی می کنند

وی خاطر نشان کرد: افزایش حجم مسافرت ها و کاهش توجه به توصیه و تذکرهای پلیس سبب افزایش شمار سوانح فوتی و جرحی در جاده های برون شهری این استان شده است.

به گفته وی میزان سوانح فوتی حدود ۱۰۰درصد و سوانح جرحی ۴۳ درصد از آغاز طرح نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: بی توجهی به جلو ناشی از سرگرم شدن به خوردن و آشامیدن، تنظیم سیستم صوتی خودرو و صحبت با تلفن همراه حین رانندگی از عمده علل بروز سوانح جاده ای در استان همدان است.

سرپرست پلیس راه استان همدان بیان کرد: عجله برای رسیدن به مقصد موجب تردد با سرعت غیرمجاز و سبقت های حادثه آفرین نیز شده است در حالیکه باید به جای عجله و تردد با سرعت بالا با صبر و حوصله رانندگی کرده و از زیبایی های طبیعت بهاری لذت برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha