پلیس راهور: مسیرهای خروجی همدان نیازمند ساماندهی است

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مسیرهای خروجی همدان به ویژه جاده همدان - تهران ابتدای بلوار فرودگاه و جاده همدان کرمانشاه از سمت بلوار نجفی نیازمند تعریض و ساماندهی است.

سرهنگ فرخ جمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ابتدای بلوار فرودگاه به سمت جاده تهران چندین مغازه و سوپرمارکت قرار دارد که مسافران اقدام به پارک وسیله نقلیه برای خرید مایحتاج می کنند.

وی اضافه کرد: توقف وسیله نقلیه در این محل سبب بروز گره ترافیکی و کشیده شدن دامنه ترافیکی به بلوار آیت الله نجفی، میدان عاشورا و پل فرهنگیان شده و برخی مواقع نیز زمینه ساز بروز تصادفات زنجیره‌ای می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: مغازه های موجود در این محل تملک شده اما تاکنون مکانی برای انتقال و جابجایی مغازه داران پیش بینی نشده که امید می رود به سرعت این موضوع تعیین تکلیف و نسبت به تعریض خروجی همدان به سمت جاده تهران اقدام لازم صورت گیرد.

سرهنگ جمالی بیان کرد: مسیر ورودی به سمت همدان در حاشیه بلوار فرودگاه و مقابل دانشگاه پیام نور با وجود نقص فنی اما به علت وجود ایستگاه های نوروزی بازگشایی شده که پس از اتمام تعطیلات مسدود و پس از ایمن سازی کامل و رفع نواقص موجود مجدد بازگشایی می شود.

وی اظهار داشت: انتهای بلوار آیت الله نجفی به سمت جاده همدان- کرمانشاه یک معبر ۶ متری است که مسافران عبوری به سمت کرمانشاه و سنندج باید از این مسیر کم عرض و باریک تردد کنند.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان افزود: این معبر کم عرض معبر ورود تردد به غرب کشور است بنابراین باید هر چه سریعتر نسبت به تملک املاک و منازل حاشیه این معبر باریک و تعریض آن اقدام شود.

سرهنگ جمالی خاطر نشان کرد: ابتدای طرح نوروزی تاکنون هیچ سانحه منجر به فوت در معابر درون شهری استان همدان رخ نداده است و میزان مجروحان  نیز از ۱۱ نفر در مدت زمان مشابه سال گذشته به هشت نفر در سالجاری کاهش داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha