مسیر ورود به فرودگاه همدان برای استقبال از زائران حج تغییر کرد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مسیر ورود به فرودگاه همدان برای استقبال از زائران حجاج بیت الله الحرام به منظور پیشگیری از بروز گره های ترافیکی و تصادفات احتمالی تغییر کرد.

سرهنگ فرخ جمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افرادی که قصد استقبال از زائران خانه خدا در محل فرودگاه همدان را دارند باید از مسیر نمایشگاه بین المللی وارد این مجموعه شده و در ادامه از در اصلی خارج شوند.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت فضای پارکینگ فرودگاه از شهروندان انتظار می رود به صورت محدود به این محل مراجعه کرده و دیگر بستگان در محله و کوچه به استقبال زائران خانه بروند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: اجازه پارک وسایل نقلیه در حاشیه بلوار و میدان فرودگاه شهر همدان داده نمی شود و در صورت توقیف، خودرو توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می شود.

سرهنگ جمالی ادامه داد: نخستین کاروان حجاج ساعت ۱۵ امروز وارد فرودگاه همدان می شوند و قرار است حجاج این استان توسط ۱۶ پرواز از سرزمین وحی به همدان بازگردند.

وی تاکید کرد: بازگشت برخی از کاروان ها در ساعات پایانی شب و در زمان تاریکی هوا صورت می گیرد بنابراین با توجه به تردد خودرهای سنگین از میدان و بلوار فرودگاه، افرادی که برای استقبال از زائران به این محل مراجعه کردند باید با احتیاط بیشتری تردد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha