تمرین ملی پوشان برابر دوربین‌های خبری/ ثامن میزبان آخرین تمرین شاگردان اسکوچیچ

تهران-ایرنا- ملی پوشان فوتبال کشورمان تمرین رسمی خود را قبل از بازی با لبنان و در حضور رسانه‌ها برگزار خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، تمرین رسمی شاگردان دراگان اسکوچیچ قبل از بازی برابر لبنان امروز و در حضور رسانه ها و دوربین های خبری برگزار می شود. در این تمرین که از ساعت ۱۶ و در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود ملی پوشان ایران به مرور برنامه های از پیش تعیین شده می پردازند.

طبق قوانین موجود رسانه های گروهی ۱۵ دقیقه ابتدای تمرین تیم ملی را پوشش خواهند داد و بعد از آن شاگردان اسکوچیچ پشت درب های بسته تمرین را ادامه می دهند. آخرین تمرین تیم ملی نیز فردا هشتم فروردین و در استادیوم ثامن انجام می شود.

شاگردان اسکوچیچ در آخرین بازی خود در این گروه روز سه شنبه ۹ فروردین ماه در مشهد میزبان لبنان خواهند بود و کره نیز در دیداری خارج از خانه به مصاف امارات می رود. در این گروه با توجه به شکست ایران برابر کره، صدر این گروه دستخوش تغییر شد و کره ای ها با ۲۳ امتیاز بالاتر از همه تیم های این گروه قرار گرفتند، ایران با اختلاف یک امتیاز در رده دوم است و تیم های امارات و عراق نیز با ۹ و ۸ امتیاز در رده های سوم و چهارم جای دارند. لبنان و سوریه نیز با ۶ و ۵ امتیاز رده های پنجم و ششم این گروه را به خود اختصاص داده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha