۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۴
کد خبر: 84697599
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حضور باقری و ماجدی در اردوی تیم ملی

۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۴
کد خبر: 84697599
حضور باقری و ماجدی در اردوی تیم ملی

تهران-ایرنا- سرپرست فدراسیون فوتبال و مربی این تیم ساعتی پیش با حضور در مشهد به جمع اردونشینان تیم ملی ملحق شدند.

به گزارش ایرنا،  کریم باقری امروز در مشهد به اردوی تیم ملی پیوست و پس از انجام تست کرونا عصر امروز در تمرین ملی پوشان حضور خواهد یافت. تیم ملی فوتبال ایران امروز و فردا دو جلسه تمرینی خودش برای دیدار با لبنان را در مشهد برگزار می کند و سه شنبه در آخرین مسابقه این مرحله برابر این تیم قرار می گیرد.

از سویی دیگر سید میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال نیز ظهر امروز وارد شهر مقدس شد و در اردوی تیم ملی حضور یافت. ماجدی با استقبال احسان اصولی رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی و عضو هیات رییسه فدراسیون وارد مشهد شد و پیش از دیدار روز سه شنبه برابر لبنان با کادر فنی تیم ملی دیدار می کند.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی خود در این گروه روز سه شنبه ۹ فروردین ماه در مشهد میزبان لبنان خواهند بود و کره نیز در دیداری خارج از خانه به مصاف امارات می رود.

در این گروه با توجه به شکست ایران برابر کره، صدر این گروه دستخوش تغییر شد و کره ای ها با ۲۳ امتیاز بالاتر از همه تیم های این گروه قرار گرفتند، ایران با اختلاف یک امتیاز در رده دوم است و تیم های امارات و عراق نیز با ۹ و ۸ امتیاز در رده های سوم و چهارم جای دارند. لبنان و سوریه نیز با ۶ و ۵ امتیاز رده های پنجم و ششم این گروه را به خود اختصاص داده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha