۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۲۱
کد خبر: 84697446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار در خدمت تیم ملی است

۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۲۱
کد خبر: 84697446
سردار در خدمت تیم ملی است

تهران- ایرنا- مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با آمادگی کامل در اردو حضور دارد و یکی از گزینه های اسکوچیچ برای حضور در بازی برابر لبنان است.

به گزارش ایرنا، سردار آزمون یکی از مهاجمان آماده و باتجربه تیم ملی فوتبال ایران است که در گلزنی نیز موفق بوده و از مهره های کلیدی اسکوچیچ به حساب می آید. این مهاجم کشورمان در شرایط خوبی قرار دارد و در صورت صلاحدید کادر فنی برابر لبنان به زمین خواهد رفت.

شاگردان دراگان اسکوچیچ امروز و از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد با حضور خبرنگاران تمرین خواهند کرد و فردا نیز  آخرین تمرین خود را در استادیوم ثامن برگزار می کنند تا آماده بازی با لبنان شوند.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی خود در این گروه روز سه شنبه ۹ فروردین ماه در مشهد میزبان لبنان خواهند بود و کره نیز در دیداری خارج از خانه به مصاف امارات می رود.

در این گروه با توجه به شکست ایران برابر کره، صدر این گروه دستخوش تغییر شد و کره ای ها با ۲۳ امتیاز بالاتر از همه تیم های این گروه قرار گرفتند، ایران با اختلاف یک امتیاز در رده دوم است و تیم های امارات و عراق نیز با ۹ و ۸ امتیاز در رده های سوم و چهارم جای دارند. لبنان و سوریه نیز با ۶ و ۵ امتیاز رده های پنجم و ششم این گروه را به خود اختصاص داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha