۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84697544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از شناسایی ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب بیماران جدید، مجموع مبتلایان به کرونا در استان به ۹۷ هزار و ۲۷۲ نفر رسید.

علی احمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از بیماران جدید هفت نفر بستری شدند و ۲۳ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی، مجموع بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا مراکز درمانی استان را ۹۱ بیمار اعلام کرد و گفت: از این تعداد حال عمومی ۹ بیمار وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته موردی از فوت ناشی از کرونا در استان به ثبت نرسیده است، تصریح کرد: مجموع فوتی‌های ناشی از این ویروس در استان کماکان یک هزار و ۸۴۰ نفر است.

احمدی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان را بیش از ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه با میانگین کشوری بهتر است اما مطلوب نیست و باید به بیش از ۸۰ درصد برسد.

وی روند شیوع کرونا در استان را کاهشی اعلام کرد و افزود: اینکه پس از تعطیلات نوروز روند شیوع کرونا در استان و کشور چه وضعیتی پیدا کند قابل پیش‌بینی نیست و باید ۲ تا سه هفته بگذرد تا بتوان در این خصوص اظهارنظر کرد.

 به گزارش ایرنا، بر اساس رنگ‌بندی جدید، شهرستان‌های شهرکرد، اردل، بن، بروجن، سامان و کیار در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های فارسان، لردگان، خانمیرزا و کوهرنگ در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha