۳۵۰ میلیارد ریال برای حذف نقاط پرتصادف جاده های خراسان شمالی هزینه شد 

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: پارسال ۳۵۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی و حذف نقاط پرتصادف در جاده های این استان هزینه شده و این روند ادامه دارد.

جعفر شهامت روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انجام اقدامات مربوط به ایمن سازی و حذف نقاط پرتصادف در ۵۱ نقطه تکمیل شده و در پنج نقطه در حال انجام است.

وی اظهار داشت: پارسال برای حذف نقاط پرتصادف در محورهای استان ۴۳۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است. 

وی خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط پرتصادف در چند سال اخیر انجام و در محورهای روستایی و اصلی استان ۹۶ نقطه پرتصادف شناسایی و مصوب شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: شمار نقاط پرتصادف در بزرگراه ها و راه های اصلی ۵۱ نقطه و در راههای فرعی و روستایی ۴۵ نقطه است.

شهامت با اشار به اینکه ۲۵ نقطه پرتصادف جاده های استان در مسیر بجنورد-جنگل گلستان شناسایی شده است گفت: تاکنون ۱۷ نقطه پرتصادف در این مسیر حذف و برچیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: با استفاده از ظرفیت های موجود و اعتبارات تخصیص یافته از منابع ملی و استانی، برای کاهش نقاط پرتصادف و کاهش تصادفات جاده ای اقدام شده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha