۷۷  کیلومتر راه خراسان شمالی آماده افتتاح شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۷۷ کیلومتر راه روستایی و فرعی و شریانی، سه پل و حذف سه نقطه پرتصادف جاده ای استان آماده بهره برداری شد که در سفر کاروان دولت افتتاح می شود.

جعفر شهامت روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای این پروژه های بخش راه، هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: ۴۰ کیلومتر راه روستایی با ۷۳۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته و آسفالت شده است همچنین در محورهای فرعی استان ۳۰ کیلومتر راه با صرف ۱۹۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری می شود.

شهامت خاطرنشان کرد: پروژه بهسازی و روکش راه شریانی بجنورد - شیروان به طول هفت کیلومتر و ۶۲ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه های قابل افتتاح در سفر کاروان دولت به استان است.

وی با اشاره به حذف سه نقطه پرتصادف در راه های استان با ۶۷ میلیارد ریال اعتبار گفت: یک نقطه پرتصادف در محدوده سیساب بجنورد با رفع نواقص و ایرادها ایمن سازی شد که در این زمینه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: نقطه پرتصادف عشق آباد شهرستان مانه و سملقان با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و نقطه پرتصادف مسیر شوقان در جاجرم با هفت میلیارد ریال اعتبار برچیده شد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha