سرپرست ورزش و جوانان فارس: باشگاه قدیمی برق شیراز احیا می‌شود

شیراز-ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه باشگاه بزرگ و قدیمی برق شیراز دوباره احیا می شود، گفت: در این زمینه تاکنون جلسات مختلفی برگزار شده و یکی از طرفداران این تیم حاضر شده که مطالبات سابق را تسویه کند تا این باشگاه به عنوان نماد فوتبال فارس دوباره جان تازه ای گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حیدر صفرپور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه ها در کنار مطالبه گری از ورزش، برای ورزش نیز مطالبه گری کنند، افزود: اصحاب رسانه همیشه یار و همراه ورزش بوده اند و انتظار داریم همچنان حمایت کنند تا دوباره شاهد اوج گیری ورزش فارس در تمام زمینه ها باشیم.

صفرپور ادامه داد: بنای عظیم ورزش فارس طی ادوار گذشته به همت پیشکسوتان و قهرمانان و ورزشکاران ایجاد شده بود، اما  درگذر زمان دچار لرزش های مهیبی شد که باعث شد این بنا آسیب جدی ببیند، از این رو سعی داریم اعتماد عمومی را به ورزش فارس باز گردانیم.

وی گفت: در فضای ورزش به موضوع جوانان کمتر توجه شده، اما توجه به جوانان در دستور کار دولت قرار دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: منابعی که در اختیار ورزش قرار دارد محدود است، اما در نظر داریم از تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی استان برای توسعه ورزش استفاده کنیم.

صفرپور افزود: ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس شیراز می توانست نگین ورزش فارس باشد، اما امروز به یک معضل تبدیل شده و افتتاحیه عجولانه آن موجب شد در همان بدو آغاز به کار ۷۱  مور د ایراد به این ورزشگاه گرفته شود، اما هنوز ۵۰ مورد از این ایرادها باقیمانده است.

وی گفت: انکار نمی کنیم که چمن ورزشگاه حافظیه خوب نیست، اما اینکه همه مشکلات را گردن یک موضوع انداخته شود یک اشتباه راهبردی است.

صفرپور بیان داشت: تمام تلاش ما بر این بوده است که شرایط مطلوب برای تیم فجرسپاسی مهیا شود و علاقه داریم در شیراز میزبان این تیم باشیم اما سرمربی جدید این در نظر دارد بازی با الومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در یکی از ورزشگاه های مشهد برگزار شود.

وی ادامه داد : امیدواریم برای بازی های بعدی وضعیت زمین حافظیه بهتر شود، ضمن اینکه ورزشگاه پارس برای فصل بعد آماده خواهد بود و سعی داریم ورزشگاه شهید دستغیب را برای لیگ یک آماده کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha