۸ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۱۷
کد خبرنگار: 5212
کد خبر: 84698665
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۴ حادثه در تعطیلات نوروزی در خراسان رضوی به وقوع پیوست

گناباد-ایرنا- سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از مجموع ۹۴ حادثه در بخش های مختلف از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شده، ۷۰ حادثه مربوط به سوانح جاده ای است.

سید آرش صالحی عصر دوشنبه در جریان بازدید از پایگاههای امدادی و خدمات رسانی هلال احمر گناباد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: هلال احمر خراسان رضوی با ۲۶ پایگاه ثابت و هشت پایگاه سیار در قالب طرح امداد ونجات جاده ای نوروزی در تعطیلات نوروزی به مسافران و حادثه دیدگان خدمات ارایه می دهد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای طرح جوانان و خدمات بشردوستانه به عنوان دیگر طرح جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در تعطیلات نوروزی ۲۰ پایگاه دائم و موقت و سیار در نقاط مختلف این استان فعال شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: این جمعیت علاوه بر خدمات امداد و نجات، حمایت از آسیب دیدگان کرونا را هم در تعطیلات نوروزی در دستور کار خود قرار داده است.

صالحی گفت: در این راستا بسته های معیشتی هر بسته به مبلغ پنج میلیون ریال تهیه و بین آسیب دیدگان کرونا در سطح خراسان رضوی توزیع می شود.

سه پایگاه امدادی جاده ای و جوانان و خدمات بشر دوستانه طی تعطیلات نوروزی در شهرستان گناباد فعال است.

طرح امداد و نجات نوروزی در جاده‌های خراسان رضوی از ۲۵ اسفندماه پارسال آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه امسال ادامه دارد.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha