۱۲ فروردین سرآغاز گفتمان نوین و امید بخش برای مستضعفان جهان است

تهران- ایرنا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ فروردین سرآغاز گفتمان نوین و امید بخش برای مستضعفان جهان است.

حسین نوش‌آبادی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی یکی از رخدادهای مهم و تأثیر گذار در ایران اسلامی است که در آن سرنوشت ملت بزرگ ایران تعیین شد.

وی افزود: در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸، اولین نظام مردم سالار دینی در جهان متولد شد و مقطع تاریخی و بی‌نظیر در تاریخ کشور محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۱۲ فروردین ۵۸، نقطۀ مکمل و متمم انقلاب و ثمره شیرین، پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ و تجلی عزم و ارادۀ راسخ ملی مردم همیشه در صحنۀ ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت:این اتفاق بزرگ، جلوه‌ای از پیروزی مستضعفان بر مستکبران است که زمینه‌ساز تحقق حکومت عدالت محور جهانی حضرت ولی عصر( عج) و شروع گفتمانی نوین، غنی و امیدبخش برای محرومان و مستضعفان جهان است.

نوش‌آبادی گفت: در این روز بزرگ، مردم ایران با حضور در اولین همه‌پرسی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با رأی قاطع بالای ۹۸ درصد، به تأسیس نظام جمهوری اسلامی رای دادند و مردمی‌ترین انقلاب قرن را پدید آوردند.

وی افزود: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی الگویی جدیدی از مردم‌سالاری دینی به جهانیان عرضه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha