روز جمهوری اسلامی سرآغاز حاکمیت مردم‌سالاری دینی در کشور است

تهران - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: روز جمهوری اسلامی ، سرآغاز حاکمیت مردم‌سالاری دینی و تعیین سرنوشت مردم به دست خود در ایران اسلامی است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روز جمهوری اسلامی مردم ایران با رأی قاطع بر استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور، سلطه ۲ هزار و ۵۰۰ ساله ستم شاهی را بر ایران پایان بخشیده و حاکمیت نظام مردم سالار دینی در کشور را آغاز کردند.
وی تصریح کرد: توجه به ابعاد مختلف این روز سرنوشت‌ساز وظیفه‌ای است که همه باید به آن در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین عمل کنند.
محمودی افزود: این که امروز تمام ارکان جامعه با واسطه یا بدون واسطه با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شوند، همه از اثراث و ثمرات روز ۱۲ فروردین است که باید قدردان آن بود و برای تقویت این نظام الهی کوشید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه همین حضور مردم امروز به الگویی بی‌بدیل برای تمامی آزادیخواهان جهان در آزادی و رهایی از یوغ مستکبرین و حاکمان ظالم تبدیل شده است.
محمودی اضافه کرد: شاید در طول سال‌های گذشته به دلیل تقارن روز جمهوری اسلامی با تعطیلات نوروز، به درستی به ابعاد مختلف این روز پرداخته نشده از این رو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، از مدت‌ها قبل برای باشکوه‌تربرگزار شدن این ایام، برنامه‌ریزی مناسبی صورت داده و اجرایی کرده است.
وی از برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، هنری و بصیرتی در مصلاهای نماز جمعه، اجرای پویش پرچم در روستاها و شهرهای استان، تولید محتوا در فضای مجازی، برگزاری جشنواره بادبادک‌های مزین به پرچم ایران، برپایی تریبون آزاد و برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه‌های استان تهران در روز جمهوری اسلامی یاد کرد.
روز ۱۲ فروردین در تقویم ایران روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده و تعطیل رسمی است.
در این روز ۹۸.۲ درصد از مردم ایران به استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور رأی دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha