۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84702060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ هزار کیسه زباله در مسیرهای خروجی بوکان توزیع می‌شود

مهاباد - ایرنا - مسوول روابط عمومی شهرداری بوکان گفت: همزمان با ۱۳ فروردین روز طبیعت ۲۰ هزار کیسه زباله در مبادی چهار گانه خروجی این شهر توزیع خواهد شد.

ظاهر فیضه روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بوکان چهار نقطه خروجی دارد که در همه آنها اکیپ‌ ۶ نفره مستقر می‌کنیم تا در صورت خروج شهروندان از این مبادی، کیسه‌هایی را در اختیار آنها قرار دهند.

وی اظهار کرد:حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت وظیفه تک تک آحاد جامعه است و شهروندان هم باید در روز طبیعت با رها نکردن زباله در محیط زیست این روز را گرامی بدارند.

فیضه ادامه داد: از ساعات اولیه صبح شنبه روز طبیعت نیروهای واحد خدمات شهری این شهرداری با استقرار در تمامی خروجی های شهر اقدام به توزیع کیسه پلاستیکی جهت جمع آوری زباله و پسماند بین شهروندان در این روز خواهند کرد.

وی اضافه کرد: موضوع زباله یکی از معضلات حوزه محیط زیست در بحث تخریب آب، خاک و هوا است به همین منظور برای روز طبیعت یعنی سیزدهم فروردین در مبادی ورودی شهر بوکان، پارک‌ها و مکان‌های تفریحی بیش از ۲۰  هزار کیسه پلاستیک توزیع می‌شود.

فیضه گفت:  چهار دستگاه خودرو حمل زباله نیز از بعد از ظهر روز ۱۳ فروردین در مسیرهای اعلام شده برای تحویل گرفتن زباله جمع‌آوری شده توسط شهروندان مستقر می‌شوند.

مسوول روابط عمومی شهرداری بوکان ابراز امیدواری کرد این امر موجب افزایش مشارکت شهروندان در جمع آوری زباله و پاک نگهداشتن طبیعت شود.

به گزارش ایرنا، شنبه هفته آینده روز سیزدهم ماه فروردین و معروف به سیزده بدر با روز طبیعت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha