۱۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84702212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبار آماده سازی مسکن مهر خراسان شمالی تامین می‌شود

بجنورد-ایرنا- سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان، برای تامین اعتبار مورد نیاز آماده سازی تمامی طرح های مسکن مهر استان قول مساعد داد.

مهدی رشیدی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از دستاوردهای سفر سیدفرزاد نجات نیا به استان قول مساعد برای تامین اعتبار مورد نیاز آماده سازی مسکن مهر ناتمام استان اعم از زیرسازی و آسفالت خیابان های سایت مساکن مهر است.

وی افزود: در این سفر همچنین با پرداخت تسهیلات برای تکمیل واحدهای مسکن مهر ناتمام موافقت شد، این واحدهای مسکن مهر در قالب طرح جهش تولید مسکن اجرایی و تکمیل می شود.

رشیدی تصریح کرد: اجرای برخی از واحدهای مسکن مهر بلاتکلیف است که این واحدها در قالب طرح جهش تولید مسکن پیگیری و تکمیل می شود که در این زمینه سقف تسهیلات در شهر بجنورد به ازای هر واحد مسکونی ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی درباره اجرای طرح جهش تولید مسکن در استان گفت: در سفر معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی به استان، اجرای حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن در شهرهای مختلف آغاز شد.

وی درباره تامین زمین برای اجرای طرح جهش تولید مسکن در استان اظهار داشت: خوشبختانه برای اجرای جهش تولید مسکن، مشکل تامین زمین دراستان وجود ندارد، اکنون در شهر بجنورد ۱۳۸ هکتار زمین ملی تامین شده است و در شیروان هم ۱۷ هکتار زمین ملی و ۸۰ هکتار زمین با توافق با مالکان به ساخت مسکن دولتی اختصاص یافته است.

رشیدی افزود: در شهر اسفراین هم ۱۵ هکتار زمین ملی و ۱۰۰ هکتار زمین با توافق با مالکان تامین شده و به اجرای طرح جهش تولید مسکن اختصاص است و در سایر شهرستان های استان هم ۱۹۳ هکتار زمین در این زمینه تامین شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: بخش عمده ای از هزینه های اجرای مسکن مربوط به زمین است از این رو با تامین این میزان زمین، بخش بسیار زیادی از هزینه های اجرای طرح کاهش یافته است.

۵۷ هزار نفر در خراسان شمالی با ثبت نام در سامانه متقاضی مسکن دولتی شدند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha