ترافیک محورهای مواصلاتی سمنان را فرا گرفت

۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۵۱
کد خبر: 84702431
ترافیک محورهای مواصلاتی سمنان را فرا گرفت

سمنان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تمام محورهای اصلی و فرعی استان دارای ترافیک پرحجم از تردد خودروها است.

سرهنگ تقی کبیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز داشت: ترافیک در جاده‌های مسیر مشهد به تهران در محدوده استان سمنان پرحجم است.

وی ادامه‌ داد: ترافیک در محورهای فرعی استان سمنان مانند محور فولادمحله کیاسر، محور توسکستان، خوش ییلاق و محور فیروزکوه به سمنان دارای روان است.

وی اضافه کرد: با توجه به پایان تعطیلات و موج بازگشت مسافران پیش بینی می شود ترافیک جاده ای استان سمنان هر لحظه بیشتر شود.

کبیری خاطرنشان کرد: مهمترین مساله در داشتن سفری ایمن برای مسافران نوروزی به ویژه در دور بازگشت سفرها و در زمان افزایش حجم ترافیک، رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز، رعایت دقیق تمام قوانین و مقررات و توجه به توصیه های پلیس است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تصادف سنگین در محورهای مواصلاتی استان سمنان رخ نداده است‌، یادآور شد: برای پیشگیری از تصادفات جاده ای، در روز سیزدهم فروردین، تردد موتورسیکلت در جاده های استان سمنان ممنوع است.

با توجه به افزایش ۵۰ تا ۶۰ درصدی تردد در محورهای استان سمنان از ابتدای طرح نوروزی، به همت مسوولان استان، ۷۰ دستگاه خودرو با چراغ های گردان با هدف کاهش تصادفات در نقاط مختلف محورهای استان مستقر شده است.

دور دوم موج بازگشت سفرهای مسافران نوروزی از امروز آغاز شد و پیش بینی می شود در روز یکشنبه سیزدهم فروردین به اوج خود برسد.

بیش از ۶۰۰ کیلومتر از محور اصلی تهران- مشهد از استان سمنان عبور می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha