۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84703745
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امدادگران هلال‌احمر سمنان در طرح نوروزی به ۱۳۵ حادثه رسیدگی کردند

سمنان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت‌ هلال‌ احمر استان‌ سمنان گفت: امدادگران این جمعیت احمر از ۲۵ اسفند۱۴۰۰ لغایت ۱۳ فروردین ماه به ۱۳۵ حادثه رسیدگی کردند.

مظفر محمدخانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: حوادث جاده ای، خدمات حضوری و مناسبتی، خدمات شهری، حوادث کوهستان، سیل و آبگرفتگی و زلزله از جمله فعالیت های امدادگران در طرح امداد و نجات نوروزی است.

وی با اشاره به وقوع ۶۹ حادثه جاده ای افزود: ۳۷ مورد واژگونی، ۱۲ تصادف، ۱۴ انحراف جاده ای، پنج نقص فنی و یک مورد حریق حوادث جاده ای رخ داده شده در مدت مذکور است.

مدیرعامل جمعیت‌ هلال‌ احمر استان‌ سمنان ادامه داد: مجموع حادثه دیدگان حوادث نوروز به ۶۱۵ نفر می رسد و ۱۱۸ نفر نیز توسط امدادگران نجات یافتند.

محمدخانی با اشاره به فوت ۶ نفر در این حوادث تصریح کرد: ۴۵۷ نیروی امدادی در ۱۵۱ تیم عملیاتی فعال بود و ۹ مورد رهاسازی، توزیع ۵۳ بسته غذایی و اسکان ۷۴ نفر از دیگر عملیات های صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: ۱۲ پست ثابت جاده ای، ۲ پست کوهستان، سه پست موقت نوروزی، یک پست سیار خواهران و ۱۱ پست سیار به مناسبت روز طبیعت نیز در استان فعال بوده است.

محمدخانی با اشاره به فعالیت هشت پست ثابت و پنج پست سحاب در طرح مسافران نوروزی معاونت جوانان یادآور شد: ۳۱۷ نفر با توزیع ۱۱ هزار و ۸۶۳ بروشور و راهنمایی ۱۱ هزار و ۷۲۸ نفر فعال بودند.

وی اظهارداشت: ۲ هزار و ۱۲۴ مورد خدمات دوستدار کودک، چهار هزار و ۱۸۵ مورد جشنواره رفیق خوشبخت نیز در نوروز امسال انجام شد./

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha