۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۰
کد خبر: 84703781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال دانش‌آموزان ورامینی از بازگشایی مدارس

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۰
کد خبر: 84703781
استقبال دانش‌آموزان ورامینی از بازگشایی مدارس

تهران - ایرنا - سرپرست آموزش و پرورش ورامین گفت: با آغاز فعالیت مدارس و شروع مجدد آموزش‌های حضوری، دانش‌آموزان و خانواده‌های ورامینی استقبال بسیار خوبی از حضور در کلاس‌های درس انجام دادند.

به گزارش ایرنا، محمود ملایری روز یکشنبه در جریان بازدید مجید درویشی فرماندار ورامین از مدارس شهرستان گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از ۵۳ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی ورامین مشغول به تحصیل می‌باشند که طی دو سال گذشته، اغلب دانش‌آموزان از بستر فضای مجازی و برنامه کاربردی شاد، آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: معلمان و کادر اجرایی مدارس در طول دو سال گذشته تلاش‌های بسیاری را صرف آموزش دانش‌آموزان انجام دادند تا فعالیت آموزش و پرورش در ایام شیوع ویروس کرونا تعطیل نشود و این تلاش نشان از جایگاه بالای دبیران و معلمان در آموزش آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام، توجه و تعهد آنان به شغل مقدس معلمی دارد.

سرپرست آموزش و پرورش ورامین گفت: با وجود تمامی زحمات صورت گرفته، همگان بر ارزش و اهمیت حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس واقف بوده و تلاش کردند تا شرایط برای بازگشایی مدارس فراهم شود که پوشش حداکثری واکسیناسیون دانش‌آموزان و دبیران، گوشه‌ای از اقدامات صورت گرفته در این راستا است.

ملایری تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مجدد مدارس، تمامی امکانات برای حضور همراه با حفظ سلامتی دانش‌آموزان در مدارس به کار گرفته شد و از امروز یکشنبه ۱۴ فروردین، کلیه کلاس‌های درس ورامین دایر و پذیرای دانش‌آموزان بوده است.

وی افزود: با وجود آن که هنوز برخی از شهروندان در حال بازگشت از سفرهای نوروزی هستند، بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان ورامینی امروز در کلاس‌های درس حاضر شده‌اند که این امر، نوید بخش سرآغازی برای بازگشایی مدارس است.

سرپرست آموزش و پرورش ورامین اظهار داشت: تلاش می‌شود تا با برنامه‌ریزی مناسب در ایام باقی‌مانده از سال تحصیلی جاری، با ارائه مطالب درسی از سوی معلمان، عقب‌ماندگی‌های تحصیلی دانش‌آموزان رفع شده و شرایط برای عادی سازی فعالیت مدارس فراهم گردد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha