۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85380158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان ورامینی در دفاع از ارزش‌های انقلاب وارد میدان شدند

ورامین - ایرنا - صدها نفر از دانش‌آموزان ورامینی روز چهارشنبه با برگزاری مانور یاوران انقلاب اسلامی، آمادگی خود را در دفاع از ارزش‌های اسلامی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، صدها نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های ورامین با حضور در سالن ورزشی شهید رجایی و با برپایی مانور یاوران انقلاب اسلامی و اجرای حرکات ورزشی، ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، آمادگی خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلامی به نمایش گذاشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل، جریانی محکم و استوار است که ارزش‌های آن از نسلی به نسل دیگر منتقل شده و امروز کسانی که حتی آن دوران طلایی را درک نکرده‌اند، به اصول آن پایبند بوده و از آن حراست می‌کنند.

مصطفی خداداد افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، دانش‌آموزان ضمن توجه به مسائل آموزشی، در حوزه تربیت و پرورش روح و روان نیز سرآمد بوده و موفق شده‌اند تا قله‌های رفیع علمی را در سایه اقتدار، عزت و امنیت ایران اسلامی را فتح کنند.

دانش‌آموزان ورامینی در دفاع از ارزش‌های انقلاب وارد میدان شدند

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان دختر مدارس ورامین امروز در این مکان گرد هم آمده‌اند تا اعلام کنند بر سر عهدی که پدران و مادران آنان با انقلاب و اسلام بسته‌اند با تمام توان ایستاده‌اند و با روحیه جهادی، از ارزش‌هایی که به واسطه خون هزاران زن و مرد به دست آمده، حراست می‌کنند.

خداداد اضافه کرد: در دولت سیزدهم، توجه به سند تحول بنیادین آموزش و آموزش و پرورش، به اولویتی اجتناب ناپذیر تبدیل شده و همه ارکان تلاش دارند تا با توجه به اصول اخلاقی و اسلامی، آینده سازانی متعهد و متخصص تربیت و به جامعه تحویل دهند.

این مسئول اظهار داشت: امروز دانش‌آموزان از روحیه‌ای با نشاط در مدارس برخوردارند و این امر مهم را به خانواده و جامعه نیز منتقل می‌کنند تا آینده درخشان ایران اسلامی، در سایه عشق و ارادت نسل جوان به نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آید.

بیش از ۵۷ هزار دانش آموز در مدارس شهرستان ورامین مشغول به تحصیل هستند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha