۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۸
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 84703963
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارایه تسهیلات ویژه آموزشی به دانشجویان دانشگاه تهران

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۸
کد خبر: 84703963
ارایه تسهیلات ویژه آموزشی به دانشجویان دانشگاه تهران

تهران- ایرنا- معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای به مناسبت از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه تهران از ارایه تسهیلات ویژه آموزشی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از معاونت آموزشی دانشگاه تهران، پیرو اطلاعیه‌های قبلی معاونت آموزشی دانشگاه در خصوص ازسرگیری آموزش به صورت حضوری از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در تمام مقاطع تحصیلی و برای تمام سال‌های ورود دانشجویان، در اجرای بخشنامه شماره ۶۶۴/‌۲۵/‌۲ مورخ ۹ فروردین‬ معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به منظور رفع مشکلات آموزشی و موارد خاص ایجاد شده احتمالی برای بعضی از دانشجویان در شرایط گذر از وضعیت آموزش غیرحضوری به آموزش حضوری، تسهیلات آموزشی را در نظر گرفته است.  

در این اطلاعیه آمده است: حذف حداکثر ۲ درس و حداکثر ۶ واحد در بازه زمانی حذف و اضافه ویژه از شنبه ۲۰ فروردین‬ تا چهارشنبه ۲۴ فروردین‬ با رعایت مقررات آموزشی و همچنین اضافه‬ نمودن حداکثر ۲ درس و حداکثر ۶ واحد در بازه زمانی حذف و اضافه ویژه از شنبه ۲۰ فروردین تا چهارشنبه ۲۴ فروردین‬ با رعایت مقررات آموزشی امکان پذیر خواهد بود.  

در ادامه این اطلاعیه آمده است: حذف بدون احتساب در سنوات نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰، در صورتی که تعداد نیمسال‌های مرخصی بدون احتساب در سنوات در چهار نیمسال گذشته (از ۲-۹۸ الی ۱-۱۴۰۰) بیشتر از دو نیمسال نباشد، امکان خواهد داشت.  

این اطلاعیه می افزاید: مهمان شدن تک درس یا تمام نیمسال جاری در نزدیکترین دانشگاه به محل اقامت خانواده دانشجو، در صورت موافقت واحد محل تحصیل در دانشگاه تهران و موافقت دانشگاه مقصد و برگزاری تک درس یا کلیه دروس نیمسال جاری دانشجویان پردیس‌های بین المللی ارس و کیش در واحدهای دانشگاه در شهر تهران امکان پذیر خواهد بود. همچنین سایر درخواست‌های دانشجویان توسط کمیسیون بررسی موارد خاص دانشکدگان / ‌دانشکده / ‌مرکز / ‌موسسه‬ / ‌پردیس محل تحصیل‬، مورد اتخاذ تصمیم و اقدام لازم قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha