۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84704028
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: قرآن چراغ هدایت انسانهاست

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۳
کد خبر: 84704028
استاندار ایلام: قرآن چراغ هدایت انسانهاست

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام قرآن کریم را چراغ هدایت گر انسان ها عنوان کرد و افزود: مهم ترین شرط داشتن جامعه‌ سالم، انس گرفتن مردم آن جامعه با قرآن کریم است.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در آیین افتتاحیه جمع خوانی و جزء خوانی قرآن کریم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  و جمعی از مسوولان در مصلی شهر ایلام برگزار شد، افزود:  ماه رمضان بهار قرآن است و درهای بهشت در این ماه گشوده می شود

وی مهم ترین شرط داشتن جامعه‌ سالم انس گرفتن مردم آن جامعه با قرآن کریم دانست و افزود: لازمه جامعه‌ای سالم توأم با نشاط معنوی و مادی، قرآن خوانی و تلاوت قرآن و عمل به راه و روشی است  که در این کتاب آسمانی آمده است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که هر فصلی بهاری دارد و بهار قرآن ماه مبارک رمضان است، خاطرنشان کرد: در بهار همه چیز متحول می شود و در این ماه مبارک نیز  روح و روان ما با تمسک به آیات قرآن و کلام خداوند متعال متحول می شود.

بهرام نیا در ادامه به روایتی از پیامبر اکرم (ص) در مورد فضیلت خواندن قرآن در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: درهای بهشت در این ماه گشوده می شود و تلاوت یک آیه‌ قرآن در این ماه با خواندن کل آیات قرآن کریم در ماه‌های دیگر برابر است.

وی ادامه داد: خوشا به حال آنهایی که از این فرصت گرانبها استفاده کنند و الحمدالله مردم ایلام همه قدرشناس و متدین هستند و از بهار قرآن به بهترین نحو استفاده می کنند.

استاندار ایلام با اشاره به برگزاری مراسم معنوی جمع خوانی قرآن، تاکید کرد: از همه‌ عزیزانی که این بستر معنوی را مهیا کردند به ویژه از صدا و سیما که بعد از گذشت دوسال مراسم جمع خوانی قرآن را به صورت زنده از شبکه  استانی پخش می کند، قدردانی می کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha