۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84704427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۲۲ درصدی مصرف بنزین در زنجان

۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳
کد خبر: 84704427
افزایش ۲۲ درصدی مصرف بنزین در زنجان

زنجان – ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال مصرف بنزین در زنجان ۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

حمید حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین و توزیع سوخت مورد نیاز مجاری عرضه بنزین و نفتگاز برای مصرف کنندگان در همه روزها از اولویت های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است اما در تعطیلات نوروزی که ترددها افزایش یافت اهتمام ویژه ای در این خصوص داشتیم.
وی خاطرنشان کرد: ۱۰۰ جایگاه سوخت مایع و CNG استان زنجان اقدام به عرضه شبانه روزی سوخت به مسافران نوروزی کردند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: با این اقدامات مصرف فرآورده های نفتی بخش حمل و نقل از جمله بنزین ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۱۳ فروردین به ۲۹ میلیون و ۲۲۰هزار لیتر ثبت شد.
وی از افزایش مصرف نفتگاز در بخش حمل و نقل خبرداد و افزود: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر از این فرآورده مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۳ درصدی را نشان می دهد.
 به گزارش ایرنا، کارشناسان این شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در واحد پاسخگویی و ارتباط با مشتریان با شماره تماس ۰۹۶۲۷ آماده دریافت پیشنهاد، شکایت و راهنمایی در خصوص جایگاه ها و فرآورده های نفتی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha