۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84704489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف بنزین نوروزی در کردستان ۲۴ درصد افزایش یافت

۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴
کد خبر: 84704489
مصرف بنزین نوروزی در کردستان ۲۴ درصد افزایش یافت

سنندج- ایرنا- سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از اول امسال تا ۱۳ فروردین، ۲۳ میلیون و ۱۵۰ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۴ درصد بیشتر بود.

محسن معانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واحدهای عملیاتی و بازرسی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در ایام نوروز امسال همه جایگاه‌های استان را به صورت نامحسوس کنترل و زمینه تامین و توزیع مناسب سوخت را در استان فراهم کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت کمبودی از لحاظ تامین سوخت در استان وجود نداشت، افزود: با توجه به حجم بالای تردد مسافر، توصیه‌های لازم به جایگاه داران انجام شد که در کنار عرضه سوخت، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌ها نیز در خدمت مسافران باشد.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: در تعطیلات نوروز امسال، تمام ۸۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۴ جایگاه سی ان جی در کردستان به مردم و مسافران خدمات دادند.

طبق اعلام اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان، از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ ماه سال‌ جاری، ۳۵۳ هزار و ۳۹۲ نفر در مراکز اقامتی استان از جمله هتل‌ها، هتل‌ آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سایر مراکز اقامتی دارای مجوز اقامت داشته‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵ برابر رشد داشته است.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha