۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۵۲
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84706459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مورد عجیب استقلال؛ با هوادار، برد بی‌برد

۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۵۲
کد خبر: 84706459
مورد عجیب استقلال؛ با هوادار، برد بی‌برد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال در حضور هوادارانش در این فصل سه بار به میدان رفته و هر سه بار تن به تساوی داده است.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با بازی ۲ تیم استقلال و پیکان به اتمام رسید؛ دیداری که با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

این سومین بازی این فصل استقلال بود که با حضور تماشاگرانش برگزار شد و نکته جالب این است که هر سه مسابقه با تساوی به اتمام رسیده است.

آبی‌پوشان تهرانی ابتدا در هفته پنجم به مصاف نساجی مازندران رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد. سپس نوبت به شهرآورد پایتخت رسید که طرفداران استقلال به ورزشگاه آمدند اما این مسابقه با نتیجه  یک بر یک به اتمام رسید. حالا هم نوبت به بازی آبی‌پوشان تهرانی و پیکان رسید که بدون برنده به پایان برسد.

استقلال در مجموع در این فصل ۱۳ بار در ورزشگاه آزادی بازی کرده که ماحصل آن ۹ برد و چهار تساوی بوده است. عجیب است که سه تساوی از چهار تساوی در حضور تماشاگران به دست آمده و هیچ  یک از ۹ برد در حضور هواداران این تیم به ثبت نرسیده است.

آخرین پیروزی استقلال در ورزشگاه آزادی و مقابل هوادارانش به هفته هجدهم لیگ نوزدهم بازمی‌گردد؛ جایی که این تیم با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و آماده دربی پایتخت شد. شهرآوردی که با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه یافت تا چهار بازی اخیر استقلال در آزادی و در کنار دوست‌دارانش با تساوی تمام شده باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha