۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۵۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84708450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار آبدانان: وضعیت نظارت بر بازار رضایت بخش نیست

۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۵۶
کد خبر: 84708450
فرماندار آبدانان: وضعیت نظارت بر بازار رضایت بخش نیست

ایلام - ایرنا - فرماندار شهرستان آبدانان با تاکید بر اینکه نظارت بر بازار به معنای واقعی باید انجام شود، گفت: از نحوه نظارت متولیان بر بازار و توزیع مایحتاج عمومی راضی نیستم.

به گزارش ایرنا، یدالله حاتمی روز پنجشنبه در نشست مسئولان اتحادیه های صنفی و مدیران‌ اداره صمت شهرستان آبدنان اظهارکرد: مدیران دستگاههای اجرایی خادم مردم هستند و برای رفاه حال آنان باید تمام توان خودرا بکار گیرند.

وی، وضعیت فعلی توزیع و نظارت متولیان را نامطلوب و غیرقابل قبول دانست و افزود: شهرستان آبدانان منبع تولید و صادرات عمده گوشت قرمز است لذا توزیع گوشت با قیمت فعلی در این شهرستان قابل قبول نیست و باید در اسرع وقت تعدیل شود.

فرماندار آبدانان ضمن انتقاد شدید از نظارت ناقص  مسئولان و ناظران توزیع فرآورده های پروتئینی و دیگر بخش های توزیعی تاکید کرد: در دفاع از حقوق حقه مردم با هیچ کسی مماشات نکرده و چنانچه مدیری برخلاف منافع مردم عمل کند، در ادامه همکاری آن تجدید نظر خواهم کرد.

حاتمی با اشاره به وضعیت بسیارسخت و تنگناهای معیشتی مردم بیان کرد: هماهنگی بین بخشی، نظارت موثر و مستمر، ارتباط پایدار با اقشار و خدمت خاصانه به آنان، برخورد قاطع و بدون اغماض با متخلفین و دفاع تمام قد از منافع مردم اولویت اول دولت سیزدهم و نمایندگان عالی آن در تمام مناطق است.

وی اضافه کرد: هر مدیری در هر سطحی که با این اصول وخط و مشی سازگار نباشد، تداوم کارش مقدور نخواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha