لیگ کنفرانس اروپا/ از دست رفتن پیروزی ارزشمند فاینورد در حضور ۱۳ دقیقه‌ای جهانبخش

تهران- ایرنا- دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا در شرایطی برگزار شد که فاینورد در حضور ۱۳ دقیقه ای جهانبخش و در ثانیه‌های پایانی یک پیروزی ارزشمند را از دست داد.

به گزارش ایرنا، در نخستین بازی پنجشنبه شب و از ساعت ۲۱:۱۵ تیم های فاینورد و اسلاویا پراگ رو در روی هم صف آرایی کردند که این دیدار در پایان با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد که پیش از این در ۱۰ مسابقه لیگ کنفرانس اروپا ۴ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود در تقابل با اسلاویا پراگ جمهوری چک از دقیقه ۷۷ وارد زمین شد که در مدت زمان حضور خود در زمین نتوانست کار خاصی انجام بدهد. در این بازی لوئیز سینیسترا در دقیقه ۱۰، مارکوس سنسی در دقیقه ۷۴ و اورکان کوکجو در دقیقه ۸۶ برای میزبان گلزنی کردند و پیتر اولینیکا در دقیقه ۴۱، ییراسو در دقیقه ۶۷ و ابراهیم بنجامین در دقیقه ۵+۹۰ نیز گل‌های اسلاویا پراگ را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدارهای برگزار شده و از ساعت ۲۳:۳۰ سه دیدار به صورت همزمان برگزار شد که طی آن مارسی با نتیجه ۲ بر یک برابر پائوک به پیروزی رسید. در این بازی و در وقت های اضافه گرسون با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا مارسی ثانیه های پایانی را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.

جدال تیم های بوده و آاس رم نیز با شکست ۲ بر یک نماینده ایتالیا همراه بود. این بازی تا دقیقه ۸۹ با تساوی یک بر یک دنبال می شد اما در این لحظه وتلسن دومین گل بوده را به ثمر رساند تا رمی ها شکست تلخی را تجربه کنند. در آخرین بازی نیز تیم های لسترسیتی و آیندهوون به تساوی بدون گل رضایت دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha