۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84708932
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۷۰ فرصت سرمایه‌گذاری شهر بجنورد به بازرگانان افغان معرفی شد 

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: ۷۰ فرصت سرمایه گذاری در مرکز استان به تجار و سرمایه‌گذاران افغانستان معرفی شد و مورد اقبال این فعالان اقتصادی قرار گرفت. 

جواد حمیدی راوری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: فرصت های سرمایه‌گذاری در شهر بجنورد در بخش های مختلف همچون پسماند، زیرساخت های گردشگری، ساخت شهربازی، تله کابین، موزه حیات وحش، رستوان، فست فود و مجموعه آبی است. 

وی افزود: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بجنورد منحصر بفرد است و از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این زمینه استقبال و برای این امر فرش قرمز پهن می کنیم.

وی تصریح کرد: بوستان بش قارداش، باباامان، دوبرار و پلنگ دره از جمله مکان هایی است که گروه سه نفره از سرمایه گذاران و تجار افغانستان از آن بازدید و طرح های سرمایه گذاری آن را مورد بررسی قرار دادند.

حمیدی راوری خاطرنشان کرد: فرصت های فراوانی در حوزه اقتصاد شهری در بجنورد وجود دارد که با فراهم آوردن شرایط مناسب برای جذب سرمایه گذار می توان به توسعه اقتصادی و بهبود زیرساخت های شهر و درآمد پایدار برای شهر رسید.

شهردار بجنورد گفت: جذب سرمایه گذار خارجی و استفاده از توان بخش خصوصی از سیاست ها و رویکردهای شهرداری ها است و امید می رود حضور سرمایه گذاران خارجی منجر به اجرای پروژه های موثر در مرکز استان شود.

خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد با مصوبه دولت در سال ۱۳۸۳ و پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، تاسیس شد اما گفته می شود بجنورد مرکز استان روند توسعه شتابانی همانند شهر بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی نداشته است.

بیشترشهروندان بجنورد کرمانج، ترک و فارس هستند و شماری از اقلیت اهل سنت ترکمن هم در این شهر ساکن هستند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha