۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84709030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲هزار و ۸۳۵تن کالای اساسی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شهرکرد-ایرنا-معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشارزی چهارمحال و بختیاری از توزیع ۲هزار و ۸۳۵تن کالای اساسی در قالب طرح ضیافت در سطح استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

خالد طاهری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۵۳تن مرغ منجمد،۳۵۰تن شکر خانوار، ۴۰۰تن شکر صنعت و صنف، ۹۸۶ تن برنج، ۸۸۲ تن روغن توزیع شده است.

وی به توزیع روزانه چهار تن تخم‌مرغ توسط اتحادیه تعاونی‌های روستایی در این مدت اشاره کرد و گفت: برای طرح ضیافت توزیع ۶۰تن گوشت منجمد در نظر گرفته شده بود که به دلیل کم بودن استقبال ۱۲تن توزیع شد.

طاهری افزود: طرح ضیافت ماه مبارک رمضان با هدف دسترسی راحت مردم به مایحتاج عمومی و جلوگیری از افزایش قیمت و تنظیم بازار کالا اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: روغن مورد نیاز اتحادیه شیرینی‌پزان به میزان ۳۰ تن تامین شد و روز پنجشنبه به واحدهای صنفی برای تولید زولبیا و بامیه  تحویل داده شد.

طاهری افزود: توزیع  کالاهای اساسی از طریق عوامل فروش در روستاها و شهرها، فروشگاه رفاه، اتکا، فروشگاه‌های مصرف ادارات توزیع شد و عوامل فروش موظفند نسبت به نصب بنر اقدام کنند و مردم را از توزیع اقلام دولتی مطلع کنند.

۱۱۶پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در گشت‌های ایام‌نوزوز تشکیل شد

معاون توسعه بازرگانی و صنایع جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت:در گشت‌های ایام نوروز ۱۱۶ پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که از این تعداد ۳۱ پرونده مربوط به نان و ۸۵پرونده شامل سایر اقلام است.

به گفته وی، در این مدت ۶۴۷بازرسی از نانوایی‌ها و ۲ هزار و ۸۵ بازرسی در حوزه سایر اقلام انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha