۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84709069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برخورداری از قدرت نظامی در برهه کنونی یک ضرورت است

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: اتفاقات ماه های اخیر نشان داد که برخورداری از قدرت نظامی جزء ضروریات هر کشوری است تا مورد تجاوز و زیاده خواهی قرار نگیرد.

به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد با اشاره به فرا رسیدن روز فنآوری هسته ای صلح آمیز افزود: دانش هسته ای تنها به ساختن بمب ختم نمی‌شود بلکه بسیاری از تجهیزات پزشکی و علمی منوط به داشتن این فناوری است.

وی با آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانشمندان هسته ای اضافه کرد: جنگ بین کشورهای روسیه و اکراین ما را به لزوم داشتن قدرت در همه حوزه ها به ویژه بخش نظامی آگاه تر کرد.

امام جمعه مهاباد با تسلیت حوادث اتفاق افتاده برای شخصیت های دینی اهل سنت و اهل تشیع در ماه های اخیر اظهار کرد: دشمنان به فکر ایجاد دشمنی و نفرت پراکنی بین مذاهب و ملت‌های مختلف هستند و در این بین اتحاد و همبستگی در مقابل این اقدامات سعادت را برای ما و نا امیدی برای دشمنان به همراه خواهد داشت.

ماموستا امامی با اشاره به رفتارهای دوگانه جهان غرب نسبت به حقوق انسان ها ادامه داد: مبارزات فلسطینی ها در رسانه های غربی رفتارهای تروریستی و مبارزه دیگر ملت ها را دفاع از وطن نامیده می شود که امروزه برای همه این تبعیض ها آشکار شده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش قابل توجه کرایه منازل مسکونی در سال جاری گفت: مسلمانان واقعی باید به فکر همدیگر باشند و انتظار داریم مالکان منازل و مغازه ها در اجاره اموال خود جانب انصاف در شرایط فعلی را رعایت کنند.

ماموستا امامی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در ماه مبارک رمضان افزود: وعده سحری در ماه مبارک رمضان برای مقاومت و جلوگیری از آسیب به اندام ها ضروری و پر برکت است که مردم باید به آن توجه داشته باشند.

وی همچنین بیان کرد: نوای «صلاه» هنگام اذان صبح برای بیداری روزه داران باید کوتاه تر از گذشته بوده تا موجب اذیت و آزار مردم و بیماران خاص نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha