۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۴۵
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 84709341
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار قم: تحول در مسیر خدمت، نیازمند ریل‌گذاری جدید است 

قم - ایرنا - استاندار قم با بیان این که حرکت پرشتاب دولت برای حل مشکل‌های کشور آغاز شده، و در مسیر درستی قرار دارد، گفت: برای ایجاد تحول در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، نیاز به ریل‌گذاری جدید داریم.

به گزارش روز جمعه شب ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی شورای هماهنگی نیروهای انقلاب که با حضور میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و امور استخدامی کشور در مسجد امیرالمومنین شهرک پردیسان قم، در سخنانی افزود: در مسیر و جهت‌گیری مناسبی هستیم، ولی با توجه به کُندی حرکت، به ریل‌گذاری جدید نیاز داریم، تا بتوانیم به همه اهدافی که دولت در راستای رفع مشکل‌های کشور در نظر دارد، دست پیدا کنیم.

استاندار قم با اشاره به ضرورت فراگیر شدن هم‌افزایی و هم اندیشی در مجموعه‌های انقلابی بر لزوم برگزاری جلسه‌های مستمر و پیگیری مطالبه‌های مطرح شده تاکید کرد.

شاهچراغی همچنین با اشاره به دغدغه‌مندی دولت سیزدهم تصریح کرد: امروز دولت با تمام وجود در صحنه بوده و با عزم و اراده جدی به دنبال رفع مشکل‌ها و پاسخ‌گویی به دغدغه‌های مردم می‌باشد.

در این جلسه میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و امور استخدامی کشور نیز در سخنانی ضمن تشریح اقدام‌های صورت گرفته در خصوص تغییر شرایط کشور به نفع مردم و ایجاد ساز و کار مناسب در این خصوص، گزارشی را از فعالیت‌های صورت گرفته برای حل مسائل و مشکل‌های مردم در دولت و حرکت‌های اُمیدآفرین انجام گرفته از ابتدای شروع به‌کار دولت مردمی ارایه داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha