۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84709973
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی خراسان شمالی نسبت به سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد

بجنورد-ایرنا- معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: بارش باران پراکنده در مناطق مختلف استان پیش بینی شده و در ۲ روز آتی احتمال سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد. 

مهدی کمالی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جو نسبتا ناپایدار تا روز دوشنبه در استان پیش بینی شده است، پدیده غالب برای آسمان استان در امروز ابرناکی آسمان است و در برخی از ساعت ها وزش باد پیش بینی شده است.

وی افزود: در بخش های شرق و جنوب استان وزش باد شدید، گاهی شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود، از روز یکشنبه با تشدید ناپایداری ها تا صبح دوشنبه در برخی از ساعت ها بارش باران و در پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق پیش بنی شده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به رگباری بودن بارش ها احتمال ابگرفتگی معابر و مسیل ها در شمال و شمال شرق استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوا در مناطق مختلف استان هشت تا ۱۳ درجه سانتیگراد کاهش می یابد گفت: در شبانه روز گذشته کوسه در شهرستان شیروان با کمینه دمای ۶.۳  درجه سانتیگراد خنک ترین و اسماعیل آباد در شهرستان اسفراین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: در این مدت کمینه دمای بجنورد مرکز استان ۹ درجه و بیشینه دمای آن حدود ۲۱ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha