۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۶
کد خبر: 84710965
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیر باشگاه سروش اسکیت البرز:  بار دیگر در رقابت های کشوری صاحب سکو می شویم

کرج - ایرنا - مدیر باشگاه سروش اسکیت البرز با اشاره به موفقیت های این باشگاه در لیگ برتر سال گذشته گفت: امسال نیز بنا داریم تا با بستن یک تیم قوی باز هم در این دوره از رقابت ها صاحب سکو شویم.

«سروش خندان دل»  روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سال گذشته در رقابت های لیگ برتر اسکیت در رشته فری استایل در ۲ بخش بانوان بزرگسالان سکو دوم،در بخش آقایان سکو سوم  و در لیگ برتر جوانان در همین رشته نیز موفق به کسب مقام سوم شدیم.

وی اضافه کرد: همچنین در آخرین دوره لیگ برتر اسکیت سرعت که قبل از همه گیری کرونا برگزار شد تیم بزرگسال بانوان ما موفق به کسب مقام قهرمانی شده بود و تیم بزرگسالان آقایان سوم شدند.

خندان دل با اشاره به ظرفیت های البرز در رشته اسکیت عنوان کرد: با توجه به موفقیت های کسب شده امسال نیز برنامه داریم تا با بستن یک تیم قوی در تمام رقابت های لیگ برتر در رشته اسکیت شرکت کرده و باز هم بتوانیم صاحب سکو شویم.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد اسکیت بازان این باشگاه البرزی هستند اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ هشت نفر از بازیکنان  به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند که هفت بازیکن از باشگاه سروش اسکیت بودند و اکنون نیز ۲ نفر از ورزشکاران ما همچنان در اردوهای نهایی تیم ملی اسکیت فری استایل اعزامی به رقابت های آسیایی هانگژو چین حضور حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha