۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85030994
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

البرز میزبان مسابقات اسکیت فری استایل کشور شد

۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبر: 85030994
البرز میزبان مسابقات  اسکیت فری استایل  کشور شد

کرج - ایرنا - رییس هیات اسکیت استان البرز گفت: این استان میزبانی مسابقات قهرمانی اسکیت فری استایل کشور را برعهده گرفت .

سروش خندان دل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها از فردا پنجشنبه به مدت ۲ روز در شهرستان فردیس استان البرز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات اسکیت فری استایل در رده های سنی نونهالان تا بزرگسالان و در ۲ بخش بانوان و آقایان انجام می شود، افزود: ثبت نام ورزشکاران علاقه مند به حضور در این مسابقات تا پایان وقت امروز ادامه دارد.

خندان دل اظهار کرد: حدد ۳۰۰ نفر از ۱۰ استان کشور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود تعداد ورزشکاران شرکت کننده افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در ۲ زیر شاخه اسپیداسلالوم برای آقایان و بانوان و رشته فری جامپ (پرش) برای آقایان برگزار می شود، گفت: از آخرین دوره برگزاری مسابقات فری جامپ در کشور حداقل سه سال می گذرد که البرز پس از این وقفه طولانی این مسابقات را برگزار می کند.

خندان دل افزود: البرزی ها در آخرین حضور خود در مسابقات کشوری موفق به کسب پنج مدال شدند که پیش بینی می شود تعداد مدال های ورزشکاران این استان در این دوره ۲ رقمی شود.

رییس هیات اسکیت استان البرز یادآور شد: این مسابقات از ساعت هشت صبح فردا پنجشنبه در شهرستان فردیس در بخش بانوان آغاز و روز جمعه نیز مسابقات بخش آقایان انجام می شود.

خندان دل افزود: این مسابقات با حمایت فدراسیون اسکیت و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار می شود و تلاش می کنیم میزبان خوبی برای تیم های مختلف باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha