نرخ جدید شله و حلیم رمضان در مشهد اعلام شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۴۰
کد خبر: 84711670
نرخ جدید شله و حلیم رمضان در مشهد اعلام شد

مشهد-ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد نرخ جدید شله و حلیم ماه رمضان و مصوب کمیسیون نظارت خراسان رضوی را برای واحدهای صنفی و شهروندان این کلانشهر اعلام کرد.

امیر دلداری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: اتحادیه صنف رستوران‌داران، نرخ‌های جدید خود برای شله و حلیم را ابتدا به انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان خراسان رضوی ارسال کرده بود که پس از تایید نرخ توسط انجمن و سپس توسط اتاق اصناف به سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ارسال شد.

وی بیان کرد: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به عنوان رییس کمیسیون نظارت استان با توجه به نرخ پیشنهادی، پس از بررسی‌های لازم نرخ جدید شله و حلیم رمضان را با اندکی افزایش نسبت به قیمت قبل اعلام کرد و نرخنامه جدید به همه واحدهای صنفی عرضه کننده شله و حلیم در مشهد ابلاغ شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: براین اساس شله درجه یک با گوشت گرم گوسفندی به همراه قیمه به قیمت هر کیلوگرم ۵۰ هزار تومان، شله درجه یک با گوشت گرم گوساله به همراه قیمه به قیمت هر کیلوگرم ۴۶ هزار تومان، شله درجه ۲ با گوشت منجمد وارداتی به همراه قیمه به قیمت هر کیلوگرم ۴۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

دلداری افزود: همچنین حلیم درجه یک با گوشت گرم گوسفندی به همراه قیمه به قیمت هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان، حلیم درجه یک با گوشت گوساله به همراه قیمه به قیمت هر کیلوگرم ۴۲ هزار تومان، حلیم درجه ۲ با گوشت منجمد وارداتی به همراه قیمه به قیمت هر کیلوگرم ۳۷ هزار تومان عرضه می‌‍شود.

وی اضافه کرد: تخطی از قیمت تعیین شده برای حلیم و شله و گران فروشی یا کم فروشی در این زمینه پیگیرد قانونی دارد و با متخلفین در این زمینه برخورد می شود، شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه ۱۲۴، تخلفات مشاهده شده را اطلاع رسانی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha