۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۰۲
کد خبر: 84711991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای ناسالم مدارس طرقبه شاندیز را تعطیل کرد

۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۰۲
کد خبر: 84711991
هوای ناسالم مدارس طرقبه شاندیز را تعطیل کرد

مشهد-ایرنا- فرماندار شهرستان بینالود(طرقبه شاندیز) گفت: با توجه به استمرار هوای ناسالم و تداوم پدیده گرد و خاک در این شهرستان فردا دوشنبه مدارس طرقبه شاندیز در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

حمید ضیایی رحیمیان شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در طرقبه و شاندیز نداریم لذا با توجه به نزدیکی این شهرستان با مشهد، در عمل وضعیت هوا در بینالود همانند مشهد است و بر این اساس تصمیم گیری می شود.

وی گفت: پیش از این شاخص آلایندگی هوا در مشهد و بینالود ۱۸۵ اعلام شده بود که با توجه به ناسالم بودن هوا همه مقاطع تحصیلی را تعطیل کردیم.

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به استمرار آلودگی هوا گفت: به افراد سالمند، کودکان خردسال و بیماران دارای مشکلات ریوی هشدار داده می شود در روزهای آتی از منزل خارج نشوند.

بر اساس مصوبه کارگروه کاهش آلودگی هوای خراسان رضوی مدارس تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم مشهد در روز دوشنبه ۲۲ فروردین جاری در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

شمار ساکنان این شهرستان حدود ۸۰ هزار نفر است که این تعداد در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۴۰ روستای دارای دهیاری این شهرستان سکونت دارند، همچنین در مجموع ۱۵ آبادی طرقبه - شاندیز، روستای هدف گردشگری محسوب شده و ییلاقی و گردشگرپذیر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha