مدارس شهرستان‌های طرقبه شاندیز، فریمان و درگز خراسان رضوی غیرحضوری شد

مشهد-ایرنا- مدارس در شهرستانهای درگز ،فریمان، طرقبه شاندیز و فریمان براساس اعلام فرمانداری ها درپی بارش برف فردا (شنبه) تعطیل اعلام شد و فعالیت های آموزشی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار درگز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: فردا شنبه مدارس ابتدایی و متوسطه اول (کلاس‌های هفتم ، هشتم و نهم) به دلیل برودت هوا و بارش برف و کولاک در همه مناطق شهری و روستایی تعطیل شد.

علی اکبر محدث افزود: در حال حاضر تلاش برای بازگشایی جاده ترانزیتی درگز-قوچان ادامه دارد و برق شهرهای درگز و نوخندان و منطقه درونگر نیز وصل شده است.

فرماندار طرقبه شاندیز نیز به خبرنگار ایرنا گفت: فردا شنبه کلیه مدارس ابتدایی و متوسط شهرستان تعطیل و فعالیت آموزشی به صورت غیر حضوری خواهد بود.

حمیدرضا ضیایی رحیمیان افزود: در حال حاضر امدادرسانی به خودروهای گرفتار در مسیرهای شهری و روستایی در حال خاتمه است و ۳۰ سرنشین گرفتار در جاده های شهرستان اسکان یافته اند.

معاون سیاسی فرماندار فریمان گفت: کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان فردا شنبه در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه شاد انجام خواهد شد.

امیر ذاکری حسن آباد افزود: در حال حاضر تردد در مسیرهای شهرستان جریان دارد و جاده ای مسدود نیست و تعدادی از مسافران در راه مانده نیز امداد رسانی شدند.

بر اساس اعلام دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان شهرستان طرقبه و شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر است که این جمعیت در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

همچنین اکنون ۱۵ آبادی شهرستان طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری شناخته شده و ییلاقی و گردشگر پذیر هستند.

شهرستان مرزی و کوهستانی و ۷۵ هزار نفری درگز در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد و در جوار مرز ایران و ترکمنستان علاوه بر چهار شهر درگز، لطف‌آباد، نوخندان و چاپشلو ۱۲۲ روستا دارد که ۱۱۰ روستای آن دارای جمعیت بیش از ۲۰ خانوار است.

شهرستان فریمان با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر دارای چهار شهر و ۱۲۰ روستای با بیش از ۲۰ خانوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha