۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84712096
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پویش مجازی خانواده و نشاط اجتماعی در همدان برگزار می‌شود

همدان-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری دومین پویش مجازی خانواده، شادی و نشاط اجتماعی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، «احمدرضا احسانی» با اشاره به اینکه این پویش در ۲ بخش فرهنگی و هنری برگزار می شود اظهار داشت: قالب های تولید محتوا برای شرکت در این پویش در بخش فرهنگی به صورت متن (قطعه ادبی شعر و داستانک) و در بخش هنری به صورت تصویر (عکس پوستر و اینفوگرافی) و ویدئو (موشن گرافی، فیلم کوتاه و انیمیشن) است.

وی با بیان اینکه شرکت در پویش و ارسال آثار برای عموم آزاد است، خاطرنشان کرد: دریافت آثار تا ۱۰ اردیبهشت ماه از طریق وب سایت پویش به نشانی hamedan۱.ir  و شبکه های اجتماعی به آدرس hamedanpoyesh انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، ۲۸ خرداد را زمان برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان اعلام کرد و ادامه داد: دومین پویش مجازی خانواده، شادی و نشاط اجتماعی با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان و موسسه همایش‌ها و کنفرانس های فراز اندیشان بوعلی سینا برگزار می‌شود.

در سال گذشته ۷۱۴ اثر به دبیرخانه اولین پویش تولید محتوای مجازی همدان ارسال شد و استان همدان در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی پرچمدار کشور بود.

رونمایی از ۲ عنوان کتاب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شهرستان بهار

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

«حبیب شهنوازیان» با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی دارای ارزش‌های والای انسانی و هویت مستقلی است که در دنیا هم شناخته شده گفت: تاثیر هنر انقلاب اسلامی بر توسعه هنر متعهد و جریان ساز در دوره معاصر به طور کامل مشهود است.

وی با بیان اینکه هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی است تا ظرفیت‌های این حوزه به نمایش گذاشته شود، از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری با مشارکت بسیج هنرمندان در شهرستان بهار خبر داد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار خاطرنشان کرد: رونمایی از ۲ عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی در فرهنگسرای آیت الله بهاری و تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان انقلاب اسلامی شهرستان از جمله این برنامه‌هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha