۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84712107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آذربایجان‌غربی ۴۸ ساعت بدون فوتی کرونایی/ آمار مبتلایان هم کاهش یافت

ارومیه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: فوتی‌های ناشی از کرونا در استان طی ۴۸ ساعت گذشته، پس از حدود ۲ ماه به صفر رسید که امیدواریم این روند در کنار آمار کاهشی مبتلایان ادامه یابد.

محمدامین ولی‌زاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به این امر، تعداد فوتی های کرونا در استان در رقم هفت هزار و ۵۴۶ نفر باقی ماند.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و ۶۰ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری شدند که در این خصوص نیز شاهد روند کاهشی هستیم.

وی اظهار کرد: در حالی که طی هفته گذشته، تعداد مبتلایان سه رقمی شده و این روند در حال تداوم بود، کاهش مبتلایان و دورقمی شدن آمار این بخش، خرسندکننده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: با اضافه شدن بستری های ۲۴ ساعت گذشته، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۲۵۱ نفر رسید که امیدواریم روند کاهشی دراین بخش نیز ادامه یابد.

ولی‌زاد گفت: همچنین در حال حاضر، ۷۷ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بوده و ۱۷ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۳۵۷ هزار نفر در آذربایجان غربی مبتلا به کرونا شده اند که ۲.۱ درصد آنها جان خود را از دست داده و بیش از ۹۷ درصد بهبود یافته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha