ایجاد قرارگاه‌ها راه حل اساسی برای رفع مشکلات پایتخت نیست

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقداماتی از جمله راه اندازی قرارگاه‌های متعدد، راه حل اساسی برای رفع مشکلات پایتخت نیست.

مهدی اقراریان روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره راه‌اندازی قرارگاه‌های متعدد مسکن، آسیب‌های اجتماعی و قرارگاه حمل و نقل عمومی و پاک در شهر تهران، اظهار کرد: سیاست ایجاد قرارگاه‌ها با هدف ایجاد هماهنگی بین بخشی و بین دستگاهی انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که شهر تهران با آن مواجه است وجود دستگاه های تصمیم‌گیر متنوع و متداخل در حوزه ماموریتی در تهران است، تاکید کرد: ایجاد قرارگاه‌ها، اقدام و راه حل موقت است و راه حل اساسی و مبنایی این موضوع بحث ایجاد مدیریت یکپارچه خدمات شهری است که باید از طریق مجلس شورای اسلامی و یا شورای عالی استان‌ها پیگیری شود.

اقراریان گفت: مادامی‌که این مشکل بر اساس قانون و با ایجاد مدیریت واحد مورد تدبیر قرار نگیرد، این دسته از اقدامات مانند راه‌اندازی قرارگاه‌ها شاید بتواند تسهیل‌گری کرده و یا برای هماهنگی بین بخشی کمک کند، اما راه حل اساسی نیست.

به گزارش ایرنا ۲ قرارگاه مسکن و قرارگاه آسیب های اجتماعی از سال گذشته در شهر تهران فعال شدند؛ ۱۵  فروردین ماه امسال نیز سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران  از تشکیل قرارگاه حمل و نقل عمومی و پاک در شهر تهران خبر داده و درباره اعضای این قرارگاه گفته بود، این قرارگاه با ریاست شهردار تهران، دبیری معاونت حمل و نقل و ترافیک و عضویت همه مدیران ذیربط تشکیل شده و با پیگیری مستمرِ اجرای مصوبات، برنامه‌های کلان شهرداری را در موضوعات مرتبط دنبال خواهد کرد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha