۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84712438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قروه: خبرنگاران رسالتی مهم در اقناع عمومی و انتقال اطلاعات دارند

سنندج- ایرنا- فرماندار قروه گفت: رسالت خبرنگاران یک رسالت مهمی است و آنان مسوولیت بسیار بزرگی در زمینه اقناع فضای عمومی، انتقال اطلاعات و اخبار دارند.

به گزارش ایرنا، خلیل فعله گری روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران شهرستان قروه افزود: خبر و خبررسانی باید با بیان طرح مشکلات در جامعه باشد و مسائل مهم مردم مطرح شده و به گوش مسئولان برسد.

به گفته وی عدم تضمین امنیت شغلی خبرنگاران یک خلاء قانونی است خبرنگاری که درآمد ثابت و حتی قابل توجهی ندارد که درآمد خانواده را تامین کند آدم را رنج می دهد هر چند این مسائل در حیطه اختیارات من نیست ولی این مسائل را مطرح و پیگیری می کنم.

فعله گری با تأکید بر نقش مطالبه گری رسانه‌ها و اهمیت انتقادات رسانه‌ای در پیشرفت کشور تاکید کرد، گفت:علی‌رغم اینکه رسانه‌ها قدرت مطالبه گری دارند اما انتقادات سازنده در پیش بگیرند چراکه قطعاً انتقاد سازنده راهگشا است و نباید آن را سیاه نمایی دانست.

وی افزود: تردد خودروهای پلاک دولتی در معابر شهر در ساعات غیر اداری یکی از معضلاتی است که سال ها گریبانگیر شهرهای مختلف بوده و هست و استفاده شخصی مسئولان از خودروهای شخصی نه تنها از نظر شرعی حرام است و با متخلفان برخورد می شود.

فرماندار قروه با بیان اینکه برخی از مشکلات از جمله مساله بحران آب باید در برخی از جلسات مطرح شود افزود: عنوان کردن برخی از مسائل و مشکلات در جلسات دغدغه و یک امرضروری است که در راستای فرهنگ سازی آن باید تلاش کرد.

وی تاکید کرد: کم بودن برنامه های نشاط اجتماعی باعث افزایش آسیب های اجتماعی می شود و برقراری نشاط‌ اجتماعی در جامعه امری ضروری، انکارناپذیر و تا حدودی زمان بر است اما با قدم های کوچک و کارهای ساده به راحتی ایجاد می شود.

در این نشست خبرنگاران دغدغه ها و مشکلات خود و شهرستان را مطرح کردند و فرماندار قروه تاکید کرد با برگزاری جلسه شورای اداری با محوریت خبرنگاران مسائل و مشکلات را مطرح کنند.

قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha